Art. 1 ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Organizatorul campaniei promoționale „The Perfect Wedding” editia anului 2025 (denumită în continuare „Campania”), este SC ADN DRAGON CORE SRL, persoană juridică română, cu sediul social în România, Bld. Tutora nr. 9a, Iasi, J22/2799/2018, CIF 40028000, reprezentată legal de Nistor Andrei, în calitate de administrator, (denumită în continuare „Organizatorul”).
Art. 2 INFORMAȚII GENERALE DESPRE CAMPANIE
Campania se va derula în perioada 18.09.2023 – 31.03.2024 exclusiv în mediu online („worldwide”), în conformitate cu prevederile prezentului regulament de participare (în continuare, „Regulamentul”), elaborat în temeiul OG nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, în vigoare pe teritoriul României la data la care debutează Campania, atât în limba română, cât și în limba engleză, și care este obligatoriu pentru toți participanții.
Regulamentul și eventualele acte adiționale la acesta vor fi disponibile în vederea consultării de către participanți pe pagina oficială de internet a Campaniei, respectiv www.delianistor.ro.
În cazul în care Regulamentul nu poate fi vizualizat din cauza unor probleme neprevăzute se poate obține un duplicat printr-o solicitare scrisă adresată Organizatorului la adresa de email grandeviasi@gmail.com
Participarea este gratuită. Participanților la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli suplimentare, altele decât cele normale de participare la Campanie și, dacă e cazul, de atribuire a premiului, cum ar fi costul de achiziționare a pachetelor participante, costuri legate de internet în vederea accesării paginii oficiale de internet a Campaniei, a Regulamentului si inscrierii in Campanie, costuri de deplasare pentru ridicarea premiului etc.
** La data de 07.03.2024 s-a decis prelungirea Campaniei pana la 30.04.2024 astfel: termenul de 31.03.2024 din prezentul Regulament va fi actualizat cu termenul de 30.04.2024.
Art. 3 MECANISMUL ȘI CONDIȚIILE DE PARTICIPARE
La această campanie poate participa orice persoană fizică, din România sau din străinătate, care a împlinit 18 ani până la data de 31.03.2024 care în perioada 18.09.2023 ora 19:00:00 și 31.03.2024 ora 23:59:59, achiziționează Pachetul „The Perfect Wedding Planner” exclusiv de pe pagina www.delianistor.ro.
Pachetul este format din Agenda de organizare a nuntii „The Perfect Wedding Planner by Delia Nistor” si pix metalic, fiind astfel înscrisă, automat, pentru participarea la tragerea la sorți pentru câștigarea premiului descris la art. 4 de mai jos.
Fiecare achiziție făcută în condițiile stipulate mai sus constituie o participare la tragerea la sorți.
Vor fi considerate eligibile pentru participare doar comenzile efectiv achitate, și integral, în perioada Campaniei si care au trecut de termenul legal de retur.
Nelivrarea pachetului în perioada Campaniei nu afectează dreptul de participare la tragerea la sorți.
Termenul maxim de plecare din fabrica a produsului este de 21 zile de la plata integrală.
Participanții trebuie să păstreze și să prezinte dovada achitării produsului (produselor) pentru validare în calitate de căștigător și atribuirea premiului.
Organizatorul își rezervă dreptul de a aduce modificări regulamentului pe parcursul Campaniei, modificările urmând a fi făcute public pe pagina oficială de internet a Campaniei, respectiv www.delianistor.ro.
Achiziția de pachete și după încetarea Campaniei nu dă dreptul celor care realizează respectivele achiziții să pretindă vreun drept, beneficiu sau avantaj specific Campaniei.
Nu pot participa la Campanie angajații și colaboratorii Organizatorului implicați în organizarea și desfășurarea Campaniei, precum și soțul/ soția acestora, rudele și afinii de gradul I.
Fiecare pachet cumparat intra cu o sansa in extragere, daca intr-o comanda sunt 10 pachete achizitionate, aceasta va intra de 10 ori in tragerea la sorti.
Conditia de validare si implementare a proiectului: Vanzarea a minim 3333 de agende „The Perfect Wedding Planner by Delia Nistor” pana la data de 31.03.2024. In cazul in care, pana la data de 31.03.2024 nu se indeplineste conditia numarului minim de vanzare, organizatorul nu este obligat sa desfasoare extragerea pentru premiul care face obiectul prezentului regulament si isi rezerva dreptul de a oferi un premiu de compensare, în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale.
** La data de 07.03.2024 s-a decis anularea conditiei de vanzare a 3333 Agende, urmand ca toti cei care au cumparat Agenda pana la 30.04.2024, ora 06:00 sa fie automat inscrisi in campanie.
Art. 4. PREMIUL
Premiul constă în organizarea si desfasurarea unei petreceri de nunta complete, pentru un numar de maxim 180 participanti, cu toate serviciile si furnizorii necesari desfasurarii acesteia, in judetul Iasi, pe data de 17 Mai 2025, dupa cum urmeaza:
-
- Meniu Restaurant – 19 800 Euro
-
- Echipa Foto-Video – 3500 Euro
-
- Dj si Mc– 3600 Euro
-
- Wedding Planner – 1700 Euro
-
- Decoratiuni florale local, mese de invitati si prezidiu – 4000 Euro
-
- Decor amenajare Cununie Civila sau Religioasa – 400 Euro
-
- Decor amenajare camera de pregatiri / sedinta foto – 500 Euro
-
- Interpret local muzica / Moment artistic – 500 Euro
-
- Cursuri dansul mirilor – 200 Euro
-
- Hostess – 200 Euro
-
- Caricaturist – 750 Euro
-
- Invitatii si articole de papetarie – 200 Euro
-
- Marturii – 200 Euro
-
- Oglinda sau Cabina Foto, Platforma Video 360, Fum greu – 800 Euro
-
- Cocktail Bar – 1800 Euro
-
- Tort si prajituri – 1800 Euro
-
- Rochie de mireasa – 1500 Euro
-
- Costumatie completa mire – 1200 Euro
-
- Verighete – 1200 Euro
-
- Make-up mireasa – 100 Euro
-
- Coafat mireasa – 100 Euro
-
- “Moftul mirilor” – 1000 Euro – un moment / decor sau serviciu personalizat dupa preferintele castigatorilor
Valoarea de piata a serviciilor furnizate de organizator si colaboratori pentru punerea in aplicare a acestora este intre 40 000 Euro si 50 000 Euro. In lista mentionata mai sus sunt serviciile incluse in premiul Campaniei, la valoarea lor maxima, si asigurate de furnizorii colaboratori ai Campaniei. Lista furnizorilor colaboratori se poate consulta pe site-ul oficial al Campaniei, www.delianistor.ro la sectiunea Echipa “The Perfect Wedding” 2025.
Orice serviciu suplimentar sau diferit dorit de viitorul cuplu castigator, sau depasirea bugetelor mentionate, vor reprezenta costuri extra, care revin in sarcina lor de a fi achitate.
Bugetele mentionate nu sunt transferabile de la un serviciu la altul.
Art. 5 DESEMNAREA ȘI VALIDAREA CĂȘTIGĂTORULUI. ATRIBUIREA PREMIULUI
Tragerea la sorți pentru desemnarea viitorului câștigător și acordarea premiului se va efectua pe data de 31.03.2024 (termen nou – 30.04.2024 ora 20:00) prin intermediul softului „https://csrng.net” sau o alta platforma de extragere online: https://numbergenerator.org sau https://www.gigacalculator.com. Organizatorul poate decide schimbarea softului de extragere, fara a putea fi tras la raspundere, sub conditia ca softul sa fie unul certificat.
În cadrul tragerii la sorți vor fi luate în calcul toate comenzile, integral achitate, din perioada Campaniei.
Tragerea la sorți se va realiza electronic, prin intermediul unui program de calculator cu distribuire și extragere aleatorie, care va selecta 100 de finalisti, dintr-o bază de date ce conține toate înscrierile în Campanie.
Ulterior desemnării finalistilor, Organizatorul va începe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica îndeplinirea condițiilor de participare precizate la art. 3 de mai sus, precum și respectarea tuturor dispozițiilor prezentului regulament.
Participantii care au fost desemnati finalisti vor fi contactati prin apel telefonic si scris la numărul de telefon mobil furnizat / email cu ocazia achiziționării produselor participante la Campanie, în intervalul orar 9:00 a.m. – 5:00 p.m., de 3 (trei) ori în maximum 3 (trei) zile lucrătoare de la data desemnării câstigătorului. De aceea, numărul de telefon si adresa de email furnizate trebuie să fie corecte și actuale astfel încât pe baza acestora să se poată realiza identificarea și contactarea participantilor, în cazul în care acestia sunt desemnati finalisti.
Pentru a parcurge procesul de validare, participantii vor furniza Organizatorului în momentul contactării telefonice, informațiile necesare identificării și validării lor.
Convorbirile telefonice vor fi înregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de probă în eventualele contestații în legătură cu procesul de validare a finalistilor și de înmânare a premiului oferit în Campanie, precum și pentru scopul verificării modului în care este gestionată relația cu participanții la Campanie.
În cadrul apelului, participantilor li se va solicita:
a. să declare următoarele informații: nume, prenume, vârsta;
b. să pună la dizpoziția Organizatorului, la adresa de email grandeviasi@gmail.com copia documentului de identitate în termen de 3 (trei) zile lucratoare de la momentul contactării, sa semneze un acord de imagine si participare la extragerea pentru campanie, si sa transmita Video-ul initial de prezentare pentru a trece in etapa urmatoare.
Participantii trebuie să trimită documentele si materialele solicitate în cadrul apelului telefonic, în termenul specificat.
În cazul în care participantul nu trimite documentele solicitate în termenul precizat, acesta va fi invalidat.
Participantul va primi un email de confirmare a primirii documentelor și, în cazul în care acestea nu sunt corecte și/sau complete, participantul va fi anunțat să retrimită documentele si materialele.
În cazul în care participantul nu retrimite documentele corecte și complete, acesta va fi invalidat.
După finalizarea procesului de validare, participantul (persoana desemnată finalist în urma tragerii la sorți) va fi informat pe email de rezultatul procesului (valid/ invalid) în termen de maximum 5 (cinci) zile lucrătoare.
Un participant va fi validat drept finalist doar dacă sunt întrunite și respectate toate cerințele și prevederile prezentului regulament, orice încălcare sau neconformare va determina invalidarea acestuia în calitate de finalist și va conduce la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fără a beneficia de vreo despăgubire, de orice natură, din partea Organizatorului.
Dacă nici unu din persoanele desemnate finaliste în urma tragerii la sorți nu sunt validate, premiul nu se acorda și va rămâne în proprietatea Organizatorului.
Prin participarea la campania publicitara „The Perfect Wedding by Delia Nistor” , participantul este de acord si cu cesionarea dreptului la imagine catre Organizator si catre partenerii implicati in proiect. Dreptul cesionat va fi folosit in legatura cu efectuarea publicitatii in relatie cu prezenta campanie publicitara.
Dupa validarea finalistilor, va incepe perioada de cunoastere si interviuri cu acestia – denumita Etapa 1. Interviurile vor fi realizate de catre organizator cu fiecare pereche finalista, prin intalniri fizice sau online.
Interviurile vor avea loc in perioada 01.05.2024 – 10.05.2024, si vor fi publicate pe retelele de socializare ale Organizatorului si site-ul oficial al campaniei www.delianistor.ro . Stabilirea cuplului castigator dintre cuplurile finaliste se va realiza dupa terminarea tuturor interviurilor, pe baza urmatoarelor criterii: Vot online – “alegerea publicului” pe site-ul oficial al campaniei, www.delianistor.ro sau vot sms.
Dupa realizarea si publicarea tuturor interviurilor cu perechile finaliste din Etapa 1, in perioada 10.05.2024 ora 10:00 – 17.05.2024 ora 20:00, cuplurile valide din Etapa 1 vor putea primi voturi de sustinere. Primele 20 de cupluri cu cele mai multe voturi valide inregistrate, vor trece in Etapa 2 de validare.
In perioada 10.05.2024 – 17.05.2024, toate cuplurile validate si inscrise in Etapa 1, au obligatia de a face si trimite a doua serie de Video.
Pe data de 17.05.2024 ora 20:00, se vor afla si publica pe site cele 20 de cupluri care au promovat in Etapa 2, impreuna cu seria a doua de Video-uri.
Dupa realizarea si publicarea tuturor interviurilor cu perechile finaliste din Etapa 2, in perioada 17.05.2024 ora 20:00-25.05.2024, cuplurile valide din Etapa 2 vor putea primi voturi de sustinere. Primele 10 cupluri cu cele mai multe voturi valide inregistrate, vor trece in Etapa 3 de validare.
Votarea celor 20 de cupluri se va realiza in perioada 17.05.2024 – 25.05.2024.
In perioada 17.05.2024 – 25.05.2024, toate cuplurile validate si inscrise in Etapa 2, au obligatia de a face si trimite a treia serie de Video.
Pe data de 25.05.2024 ora 20:00, se vor afla si publica pe site cele 10 de cupluri care au promovat in Etapa 3, impreuna cu seria a treia de Video-uri.
Dupa realizarea si publicarea tuturor interviurilor cu perechile finaliste din Etapa 3, in perioada 25.05.2024 ora 10:00 – 02.06.2024 ora 20:00, cuplurile valide din Etapa 3 vor putea primi voturi de sustinere. Primele 3 cupluri cu cele mai multe voturi valide inregistrate, vor trece in Etapa 4 de validare.
Votarea celor 10 cupluri se va realiza in perioada 25.05.2024 – 02.06.2024.
In perioada 25.05.2024 – 02.06.2024, toate cuplurile validate si inscrise in Etapa 3, au obligatia de a face si trimite a patra serie de Video.
Pe data de 03.06.2024 ora 14:00, se vor afla si publica pe site cele 3 cupluri care au promovat in Etapa 4, impreuna cu seria a patra de Video-uri.
Votarea celor 3 cupluri se va realiza in perioada 03.06.2024 – 10.06.2024.
Anunțarea câștigătorului și a premiului se va realiza prin publicarea acestuia pe pagina oficială de internet a Campaniei, respectiv www.delianistor.ro în secțiunea „Castigatorul” în termen de maximum 3 (trei) zile lucrătoare, calculat de la data validării câștigătorului (10.06.2024), în conformitate cu obligația impusă Organizatorului de prevederile art. 42 alin (2) din OG nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă.
Pentru atribuirea premiului, participantul validat drept câștigător se va prezenta la sediul Grand Events în Iasi, Str. Smirdan nr. 26 – în termen de maximum 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la primirea emailului prin care a fost informat de rezultatul procesului de validare.
În cuprinsul procesului-verbal vor fi indicate numele și prenumele câștigătorului, numărul de telefon, datele de identificare din documentul de identitate, numărul și data emiterii și perioada de valabilitate ale documentului de identitate, numărul comenzii desemnate ca fiind câștigătoare, descrierea premiului.
În cazul în care participantul validat drept câștigător nu se va prezenta la data și locul indicate mai sus sau premiul este refuzat de acesta, premiul rămâne în posesia Organizatorului și câștigătorul va fi invalidat, Organizatorul fiind îndreptățit într-o astfel de situație să dispună liber de acesta în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale.
Art. 6 CONTESTAȚII ȘI LITIGI
Participanții pot formula contestație în legătură cu desfășurarea Campaniei care va fi trimisa Organizatorului la adresa de email grandeviasi@gmail.com sau prin curier/ la sediul Organizatorului din România.
O astfel de contestație poate fi formulată, cel mai târziu pânâ la data de 15.05.2024 inclusiv. Contestațiile vor fi soluționate în termen de maxim 30 de zile de la data comunicării acestora.
Eventualele litigii apărute între Organizator și participanți cu privire la orice aspect legat de desfășurarea Campaniei și atribuirea premiului, se vor soluționa pe cale amiabilă, prin orice modalitate alternativă de soluționare a disputelor, iar în cazul în care soluționarea amiabilă /alternativă nu va fi posibilă sau va eșua, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente din orasul in care se afla sediul firmei organizatoare.
Art. 7. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE, publicat in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene L 119 (4.5.2016) si aplicabil de la 25 mai 2018;
Protectia datelor cu caracter personal:
Atunci cand prelucreaza date cu caracter personal in legatura cu prezentul Contract, fiecare Parte se obliga sa se conformeze cu legislatia aplicabila privind protectia datelor cu caracter personal, incluzand, dar fara a se limita la prevederile Regulamentului (UE) 2016/679, legislatia de punere in aplicare si deciziile pe care autoritatea de supraveghere din Romania (ANSPDCP) le poate emite periodic in legatura cu acestea;
Fiecare Parte va divulga celeilalte Parti date cu caracter personal privind angajatii sau reprezentantii sai responsabili cu executarea prezentului Contract. Aceste date vor consta in: nume, prenume, pozitie, numar de telefon, adresa de e-mail pentru reprezentantul partii respective. Acolo unde legea prevede astfel, fiecare Parte care divulga informatii in legatura cu angajatii/reprezentantii sai trebuie sa furnizeze o nota de informare persoanelor vizate, informandu-le în mod corespunzator cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale acestora, efectuata de catre cealalta Parte in legatura cu prezentul Contract;
Pentru evitarea oricarui dubiu, Partile iau cunostinta si convin ca fiecare Parte sa determine, in mod independent, scopul/scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal in legatura cu acest Contract. Mai precis, Partile convin prin prezenta clauza si confirma ca nu o sa actioneze ca operatori asociati sau sa fie intr-o relatie de tip operator-persoana imputernicita de operator, fiecare Parte actionand ca un operator de date independent pentru propria prelucrare a datelor in legatura cu prezentul Contract, si niciuna dintre Parti nu accepta vreo raspundere pentru o incalcare de catre cealalta Parte a legislatiei aplicabile. Scopul principal agreat pentru folosirea datelor cu caracter personal este de promovare prin mijloace traditionale sau digitale, in baza acordurilor de imagine furnizate.
Prezentul regulament a fost redactat și semnat într-un singur exemplar original, astăzi 15.08.2023.
Prezentul regulament a fost modificat si aprobat intr-un singur exemplar original, astazi 07.03.2024.
Prezentul regulament a fost modificat si aprobat intr-un singur exemplar original, astazi 13.04.2024.